Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 4 februari 2009

Otursdag

Av Sandra Holmlund - 4 februari 2009 12:49

Vet inte varför, men jag har känt mig himla stressad idag. Strax innan vi skulle åka o träffa prästen så kom jag på att bensinlampan i bilen började lysa igår. Så jag skyndade o packa ner en trött o grinig Molly i bilstolen (som även spydde ner sig 3 sekunder innan det). Åkte på Statoil... där lyckades jag få nå baktryck i bensinslangen så det sprutade massa bensin över min nya jacka o över byxorna. Jippi! Luktade ju inge stark när jag satt mig i bilen. Stackars Molly! Otroligt pinsamt när jag väl var framme på prästens kontor (efter att ha letat parkering i 5 minuter). Jag fick ursäkta att jag luktade... jag blev ursäktat, haha!


Fick lov o åka hem igen o slänga kläderna i tvättmaskinen. Har tvättat jackan 2 ggr. Stinker bensin i hela tvättstugan :-/ But what to do? Så nu blev det ingen trip till Alnön. Ska strax gå på BVC med Molly. Men hon sover så sött på sängen så jag vill helst inte väcka henne, men jag måste ju :-( Ska även handla lite på ica när vi ändå är ute o strosar.

 
 
Liie

Liie

4 februari 2009 13:47

åh men vad perfekt att han är golvläggare, så bra när man kan göra saker själv! jo pappa han kan det mesta han så vi kommer nog inte behöva anlita några hantverkare förhoppningsvis! vill ju göra så mycket som möjligt själv också, helst utan att pappa ska behöva göra så mycket, han ger oss mest bara massa tips och säger hur man ska göra, sen får vi greja på själv :)

http://heyli.blogg.se

 
Ingela

Ingela

4 februari 2009 19:37

Hej Sandra! Oj vad avis jag blir på er som bygger hus. Blev så glad när Cecilia visade att du hade en blogg. Ni är så himla fin familj ni tre. Jättekul att följa er blogg.
Kram från Ingela

http://plingelab.blogg.se

 
Nettan

Nettan

4 februari 2009 20:35

Hej! Men oj vilken otursdag du har haft då! Hoppas bensindoften går bort på jackan...
Hur gick det för Molly idag på bvc? Såg det bra ut... //Kramis

http://nenne14bloggagratis.se

 
Veronica

Veronica

4 februari 2009 22:38

Du är utmanad! Kika min blogg för mer info :]

http://ceekay.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards