Livet På Stornäset

Alla inlägg den 28 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 28 februari 2009 19:29

Nu har det hänt grejer i badrummet, Robban har satt plattor på alla väggarna, imorgon lägger han in klinkern :-) Skulle säkert hunnit med golvet idag om inte all min släkt var o kollade hur långt vi kommit i huset :-D Haha!


Men det blir snyggt iaf. De ringde även från K-rauta... köksblandaren har kommit, så den hämtar jag nog imorgon. Till veckan blir det nog att vi inhandlar lite möbler till badrummet. Sen kommer Robban lägga in golv i hallen till sovrummet, efter det kan jag städa, sen kan jag o Molly flytta in i huset...weee!


Molly har varit jätteduktig idag. Har varit vaken mest hela dan. Suttit i knä hos allihopa på syrrans kalas. Varit jätteglad trots hosta o snor. Men någon mat är hon inte så jättesugen på, så hon har mest fått välling idag (ett mål mat). Nu är det dags o ge henne välling, sen blir det sängen för Molpan o vi ska se på Melodifestivalen :-D

Av Sandra Holmlund - 28 februari 2009 19:28

Grattis Älskade Syster! Idag blev du tant, 30 bast, haha! Men lika snygg ändå :-D Hoppas du tycker att din dag blev lyckad. Älskar dig! //Sandra

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards