Livet På Stornäset

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 10 februari 2009 11:59

Ikväll ska jag o Molly till syrran på me&i-party. Skulle komma runt 10-15 personer. Är som ett tupperwareparty, men med barnkläder. (http://meandi.se/)


Idag flyttar Robban ut till huset. Jag o Molly bor kvar i lägenheten tills i slutet av veckan. Men Robban kände att han får mer gjort om han kan dona på tills han känner för att lägga sig o sova. Så sant!


Molly hann såklart somna nyss, så nu får jag snällt vänta tills hon vaknar innan vi kan åka o hälsa på Nettan o Emma. Får väl se om jag får väcka henne till slut, haha! När vi har hälsat på där en stund ska jag åka ut med lite saker till huset. Stannar nog där sen, blir nog pizza idag. Sen så går vi över till syrran innan partyt.


Nä nu ska jag börja plocka ihop Mollys saker, så är det klart tills vi ska åka iaf :-D

Av Sandra Holmlund - 10 februari 2009 09:21

Lite mys så här på morgonen. Äta i sängen är ju härligt! :-D Så nu sussar Molly så gott. Älskar dig lill-hjärtat!

Av Sandra Holmlund - 10 februari 2009 08:40

Igår kväll kikade jag in hos min syster innan vi skulle åka hem igen. Var ju ute i huset o lämnade vår nyinköpta matmöbel :-)


Mio o Elvis hade nyss badat o skulle lägga sig för natten. Mio surrade på som vanligt. Syrran, Elvis, jag o Molly fick varsin godnattpuss. Syrran sa till henne: - God natt! Jag älskar dig! Då vände hon om o kom tillbaka. Pussade Elvis o sa att hon älskade honom. Vände sig mot Molly, då såg hon generat på mig o syrran. Sen viskade hon: - Älskar dig Molly-mus. Hua, hur sött var inte det då :-D Hon ville nog helst inte att jag o syrran skulle höra, haha. Men hon är så himla go med Elvis o Molly jämt. Ingen avundsjuka där inte! Mosters gojänta! Älskar dig Mio!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards