Livet På Stornäset

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 25 februari 2009 14:51

Hade egentligen ingen lust o gå ut idag, men kunde ju inte låta bli när det var så härligt väder. Molly o jag tog en sväng bort på ICA i Nacksta. Svärmor bor ju så nära så det blev en lagom tur. Molly sov hela vägen dit o medan jag handlade, vaknade på vägen hem... hon fick sitta upp o kika på allt runtomkring, det tyckte hon var spännande :-D


Idag kommer Robban hit o äter med mig... jag ska göra tonfiskwraps med fetaostsallad till, mums! Nu ska jag gå o mysa med min lilla sjukling. Hon har hosta :-(

Av Sandra Holmlund - 25 februari 2009 08:15

Molly somnade kl 20 igår... men ville komma upp en sväng mellan 21-21.30 (Kanske för att pappa R var här en sväng :-)). Käkade kl 03. Jag vaknade 07 av att hon låg o tokhostade i sängen, hua! Tog upp henne, gick o värmde välling. La mig i bäddsoffan o hon slukade i sig allt. Man hörde hur jobbigt det var o äta, det bara rosslade i halsen. När hon ätit upp så låg hon o krafsade på mig o helt plötsligt så kom det världens kaskadspya, all välling kom upp! Jag fick lov o vända henne åt sidan för hon höll på o drunkna i all välling. Hua! Så då blev det av med alla kläder o ner i badkaret. Molly var hur nöjd som helt. Busade på i vattnet o sen på med ny blöja. Nu ligger hon o myser i sin säng. Hon kanske somnar snart igen? Hon har iaf inte hostat nå mer... hm, konstigt!


Så idag blir det nog bara att vi är här i Annicas lägenhet. Vill inte ränna runt med henne om hon är sjuk. Kusin Elvis ligger hemma o är JÄTTEsjuk, hosta, snuvig o feber :-( Så jag håller tummarna för att Molly inte ska bli nå mer sjuk. Det verkar inte så nu iaf... ligger o toksurrar i sängen, haha!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards