Livet På Stornäset

Alla inlägg den 20 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 20 februari 2009 16:10

Här kommer lite bilder på den nya tapeten i kök/vardagsrum.


Bortse från allt skräp...haha! Ser även ut som om vi tryckt in Molly i sopsäckarna :-P Skitunge! Hihi...


På 3e bilden ser man lite vart hallen är i jämförelse med kök/vardagsrum. Kanske svårt att se, men tapetmönstret är glittrigt... fiiint!


Fler bilder kommer då o då.

Av Sandra Holmlund - 20 februari 2009 16:04

Lägger in lite bilder av det som hänt på sista tiden...


Bilderna är tagen från veckan som varit, hemma hos Mollys farmor. Gåstolen har hon fått från henne. Tycker om den massor. Igår fick hon bada i badkaret själv (var nog roligare än att bada med mig :-P). Plaskade på som vanligt!


Av Sandra Holmlund - 20 februari 2009 14:38

Tjoho! Det var sms från Halebop, min kära vän, haha. Trodde jag skulle få från någon kompis, men icke.


Har glömt att skriva att hällen kom igår iaf, woho! Så nu kan vi fortsätta med köket i helgen. Men vi har verkligen inte tur nuförtiden.. Robban satt fast golvvärmen som vi ska ha i badrummet, när han satt fast den märkte han att den var trasig :-/ Tur att han inte han göra klart badrummet. Så nu är det bortrivet o vi har fått en ny slinga.

Av Sandra Holmlund - 20 februari 2009 14:34

Nu är vi hemma hos Annica igen efter att ha varit på stan hela dan. Först mötte vi som sagt upp Stina o Martin. Tog en fika på Charm, surrade lite. Sen tog vi en sväng i gallerian, men Stina fick lov o åka hem för hennes föräldrar var på väg ner från Luleå. Jag passade på att hälsa på Helen på hennes jobb.


Nu ska jag ta o äta lite lax/mozzarella med klyftpotatis, mums! Sen lunch, men så blev det. Nu plingade det i mobilen, ska gå o kolla vem som skickade mess...

Av Sandra Holmlund - 20 februari 2009 09:02

Igår blev jag äntligen klar med städningen. Robban ska träffa mäklaren o köparen på banken nu på morgonen. Skönt att allt sånt blir klart!


Molly sov bra i natt. Hennes farmor la henne 19.30, men hon sov bara en stund sen var hon pigg igen, haha... ovanligt! Hon somnade igen kl 21, sov till kl 07, åt bara en snabbis kl 02. Skönt med tanke på att jag också la mig kl 21 :-)


Nu har hon nyss sovit en timme igen, jag hann duscha o fixa i ordning mig lagom till att jag hörde joller innifrån sovrummet. Gogumman! Idag ska vi träffa Stina o Martin på stan. En kompis till henne + barn skulle även hänga med. Ska bli härligt att bara kunna ta en fika o slappa en hel dag utan o tänka på lägenheten. Ska försöka o hinna med att hälsa på Helen på jobbet också (tänker på dig hjärtat).


Nu ska jag mysa med Molly, sen ska jag klä på henne, ge henne gröt o dra på stan...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards