Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 20 maj 2009

Äppellunda förskola

Av Sandra Holmlund - 20 maj 2009 19:54

Idag har Molly Robban o jag varit o hälsat på på förskolan Äppellunda, avdelning Biet (därav bilden :-D). Det kändes jättebra. Så vi har fått plats där fr.o.m september, men jag kommer vara hemma till oktober. Vi fick svar på våra frågor o vi tycker att det verkar som en bra förskola. Känns konstigt att man snart ska lämna bort henne på dagarna, men det blir nog jättebra! :-D Jobbigare för mig än för henne :-P

 
 
Liie

Liie

20 maj 2009 23:12

hej! va kul att ni fått igång internet igen :)

huset står väldigt still just nu, jimmy jobbar borta på vardagarna och på helgerna vill vi bara göra roliga saker så huset kommer sist, men de gör inget, man kan bo här ändå :) antar att ni fått rätt mycket gjort? :) kram!

http://heyli.blogg.se

 
Ingen bild

Ankan

21 maj 2009 10:37

Kul med internet igen så du kan sätta fart med bloggandet! :D Heja heja. När får vi komma på sommarfika?

 
annie o stina

annie o stina

21 maj 2009 11:16

Nej, det känns så snart med dagis! =/
men man måste väl antar jag..

Nu har jag sett ett hus så alnö som jag skulle kunna tänka mig :)

berättar mer sen. ska ju ringa dig!
(kunde inte igår så som det åskade!)

Kram //wiklund/bryngelsson

http://stinabryngelsson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards