Livet På Stornäset

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 4 februari 2009 12:49

Vet inte varför, men jag har känt mig himla stressad idag. Strax innan vi skulle åka o träffa prästen så kom jag på att bensinlampan i bilen började lysa igår. Så jag skyndade o packa ner en trött o grinig Molly i bilstolen (som även spydde ner sig 3 sekunder innan det). Åkte på Statoil... där lyckades jag få nå baktryck i bensinslangen så det sprutade massa bensin över min nya jacka o över byxorna. Jippi! Luktade ju inge stark när jag satt mig i bilen. Stackars Molly! Otroligt pinsamt när jag väl var framme på prästens kontor (efter att ha letat parkering i 5 minuter). Jag fick ursäkta att jag luktade... jag blev ursäktat, haha!


Fick lov o åka hem igen o slänga kläderna i tvättmaskinen. Har tvättat jackan 2 ggr. Stinker bensin i hela tvättstugan :-/ But what to do? Så nu blev det ingen trip till Alnön. Ska strax gå på BVC med Molly. Men hon sover så sött på sängen så jag vill helst inte väcka henne, men jag måste ju :-( Ska även handla lite på ica när vi ändå är ute o strosar.

Av Sandra Holmlund - 4 februari 2009 08:49

I natt sov stumpan bra. La henne 19.30, men hon låg o bökade på till strax efter 20. Sen sov hon till strax före 05, ville ha lite käk. Sen sov vi till 07.30 Jag klev upp då för att gå till tvättstugan, men då ville Molly också kliva upp :-) Så hon fick snällt ligga i köket medan jag gick ner i tvättstugan.


Idag kl 11 ska vi träffa prällen. Ska surra lite om dopet. Hoppas det går snabbt :-P Tänkte packa ner lite saker hemma innan kl börjar närma sig 13.30, då ska vi på BVC o få hjälp med att ta bort Mollys bandage. Ska även byta plåster samtidigt, för då kan hon kika om såret ser bra ut. Plåstret ska sitta ytterligare 4 veckor. Men det går nog bra med tanke på att hon kunde ha bandaget i 2 veckor utan problem.


Nä nu ska jag ner o tömma tvättmaskinerna. Molly sussar så gott i vår säng.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards