Livet På Stornäset

Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 13 februari 2009 20:49

Idag kom hjärtat hem med en blomma åt mig. En-tidig-alla-hjärtans-dag-present. Har ju fullt upp imorgon, så då hinner man ju inte handla någon present... Jag som inte köpt någon än.. hmm...

Av Sandra Holmlund - 13 februari 2009 13:48

Det är så typiskt att jag lämnade vagnen ute i huset. Det har ju varit svinkallt i flera så man har ju inte velat vara ute, men självklart när det är härligt väder kan jag inte gå ut... suck! Men men nu är det bara att invänta att Robban kommer hem, så ska vi dona lite ute i huset.

Av Sandra Holmlund - 13 februari 2009 09:55

Idag ringde dom från Köksjohan för andra gången o sa att spishällen var restad, suck! Den kommer på måndag, får hoppas på det då. Ska bli så skönt när köket är klart, men det är sååå mycket kvar att göra. Snart kommer Robban hem o äter lunch... jag är också hungrig så det får nog bli en tidig lunch idag. Molly sover som vanligt på förmiddan.


Igår kväll somnade hon direkt när vi kom hem från huset. Men bara efter någon minut så var hon jätteledsen. Jag trodde det var nappen hon ville ha. Så jag trevade efter den i mörkret. Men då kände jag att kudden var alldeles blöt. Hon hade spytt jättemycket. Tog upp henne då spydde hon lite till. Luktade inte så gott så jag tänkte ta o bada henne. Då började hon krysta, så då var det bara o vänta tills hon var klar med bajsandet. La henne på skötbordet o Robban skulle göra badvatten. Men när jag tog av blöjan så bajsade hon igen... o igen... o igen... så vi tog på henne en blöja igen o väntade på att det skulle sluta komma något ur henne, haha. När väl blöjan var på så kom det självklart inget mer. Vet inte varför det blev sådär, trodde först att det var magsjuka, men varken jag eller Robban är dålig o hon var inte ledsen eller mådde dåligt efter det. Molly fick iaf bada o det var ju skitskoj! Stänkte vatten överallt. Synd att jag har lite o göra idag annars hade jag följt med syrran m familj o bada på Alnön. Får bli en annan gång.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards