Livet På Stornäset

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 12 februari 2009 20:56

Nu har vi fått lite gjort på eftermiddan/kvällen. Vi var som sagt med skräp på blå berget. Köpte lite köksinredning på ikea, bestämde oss för en soffa på mio :-D Väl ute u huset, satt vi in lådorna som var kvar, justerade dem. Så nu är det klart! Imorgon kommer målaren o tapetserar det sista. Wohoo! Diskmaskinen o hällen kommer öven imorgon. Jag måste nog åka ut på dan o kika på tapeterna (nyfiken).


Nu ska vi kika på tv. Molly ligger vaken i sin säng, hoppas hon somnar snart. Har blivit tokiga o sena kvällar för henne. Men än så länge har hon sovit bra på nätterna iaf.

Av Sandra Holmlund - 12 februari 2009 15:08

Vi har nyss kommit hem efter att ha varit på Ica Maxi. Jag fattar inte varför det alltid blir så dyrt. Tyckte inte jag handlade någonting, men ändå blev det 500:-, suck!


Molly somnade på vägen hem, så jag la bara ner henne i vår säng så hon får sova en stund. Snart ska jag börja med maten. Chilicorncarne o ris blir det, mums! O sallad till :-D Sen drar vi på blå berget med massa skräp. Sen tänkte vi åka på MIO o kolla på en soffa (igen). Hittar ingen som faller mig direkt i smaken. Men skam den som ger sig! Haha! Sen blir det även en sväng på ikea innan vi åker ut till huset.



Av Sandra Holmlund - 12 februari 2009 12:42

Snart är hallen klar. Bara svart shiffergolv som ska in :-D Blir fint det! Sen får vi se vad det blir för möbler o sånt... Här kommer lite bilder iaf.


Nu ska jag o Molly åka o handla. Fy! Jag vill inte ut i kylan :-/

Av Sandra Holmlund - 12 februari 2009 11:45

Jag har fortfarande inte fått någonting gjort. Suck! Molly har nyss vaknat igen o jag har nyss ätit lunch. Ska iaf ta o hoppa i duschen. Molly får snällt sitta i matstolen o titta på :-D


Det är ju tur att jag sitter här o skriver istället för o göra någon nytta... Känner inte för någonting idag. Måste iaf åka o handla. Annars får inte Molly nå blöjor... o det skulle inte vara en trevlig upplevelse :-P

Av Sandra Holmlund - 12 februari 2009 09:17

Vaknade idag av att jag hade huvudvärk, men det är bara bita i det sura äpplet o kliva upp när lill-tjejen vill det! Ska ta en huvudvärkstablett o lite frukost, hoppas det blir bättre efter det.


Idag tänkte jag försöka packa lite saker i bilen, såna saker som inte går o packa i flyttkartonger. Sen så har vi några kartonger som står färdigpackad som bara är o slänga i också. Tänkte försöka köra bort så mycket småkrafs som möjligt så är det nästan bara möblerna kvar till helgen. Sen så har jag till fredag morgon på mig o städa. Skönt! Lite svårt o stressa nuförtiden :-D


Ikväll tänkte Robban åka på Blåberget o slänga massa saker. Då är det klart också :-D Garaget har vi tömt, så det är skönt. Men vi har massa saker på vinden. Tänkte försöka ta mig dit upp när Molly sussar under dan, o kika vad man kan slänga. Vet några saker iaf.



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards