Livet På Stornäset

Alla inlägg den 26 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 26 februari 2009 21:36

Ikväll när Annica (Mollys farmor) kom hem så passade jag på att åka o hämta ut kläderna från me&i, sen drog jag på Barnens Hus. De har ju både skrivit i tidningen o haft reklam på radion om att de skulle ha bra priser på barnbilstolar m.m När jag nästan var framme så ringde Nettan o sa att det var lååång kö utanför dörrarna. Jag parkerade på biltema o gick bort. Puh! Vad folk! Jag gjorde en fuling o ställde mig mitt i kön vid Nettan o Stefan. Ingen som protesterade :-) När kl blev 19 så rusade folk in. Självklart så gick vi fel. Vi gick upp (där det brukar finnas bilstolar) men nu fanns de tydligen nere. Jaja tänkte vi o pinnade iväg. Väl framme så fanns det ca 10 stycken kvar. Woho! Vi fick det vi ville iaf :-D Folk överallt o lång kö till kassan, men det gick rätt snabbt ändå. Rutinerade kassörskor :-D Jag satt mig i bilen o efter bara några meter så kom jag på att jag skulle köpa en näsfrida (kommer inte ihåg i vilken kartong jag packat ner den gamla). Så det var bara att vända tillbaka. Köpte även en leksaksfisk till Molly.


Väl hemma hos annica igen så hade Mollt somnat. Men efter några hostningar så ville hon komma upp igen (hon försökte sätta sig upp i sängen). Robban kom också förbi. Vi åt en sen middag alla 3 (sallad från Pizzeria Gonzalos). Molly låg i vagnen o tittade på. Efter ett tag såg jag att hon låg o toksköjdes. Kaskadspya när jag plockade upp henne. Men direkt efter fick vi ett stort leende. Jag la ner henne kl 21.30 Hon slocknade direkt. Jag ska borsta tänderna o hoppa i säng jag med. God natt!

Av Sandra Holmlund - 26 februari 2009 15:09

Gumman är sjuk... feber, snuvig o hosta :-( Men hon håller ändå humöret uppe, min lilla solstråle! Hon har sovit mest hela dan, ligger vaken just nu men man ser att hon helst bara vill sova igen. Ögonen är alldeles blanka o röda... Hua! Men hon sov bra i natt trots hosta. Somnade 19.30, åt kl 04 o sov till 08.15


Så ikväll blir hon hemma med farmor medan jag åker på några ärenden. Jag har nyss ätit 3 varma mackor med fetaostsallad till. Mums! Ska ta o hoppa ur pyjamsen i ta på mig nå kläder. Kanske borde kamma mig också :-P

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards