Livet På Stornäset

Alla inlägg under juni 2012

Av Sandra Holmlund - 30 juni 2012 20:16

Någon som vill köpa ett par soffor eller vet av någon annan som är intresserad?? Knappt använda då de enbart står i ett allrum där vi typ aldrig är. Grovt fint tyg ("svart/brunt")...

 

Nypris 15 000:-. Hör av er vid intresse :D

Av Sandra Holmlund - 30 juni 2012 20:11

   

Klippa gräs med pappa...


     

Busa i en kartong... Varför köper man leksaker till sina barn då en pappkartong är HUR roligt som helst. Även Diego tyckte att det var spännande :P


   

Av Sandra Holmlund - 30 juni 2012 20:09

Igår, fredag... var en toppendag, på många sätt o vis :)

Av Sandra Holmlund - 30 juni 2012 20:05

Shit vilken regnskur det kom i tisdags... Det var som om hela himlen öppnade sig.

     


Molly ville ju såklart vara ute ändå, så hon tog på sig stövlar, jacka o fällde upp sitt paraply. Men väl inne igen så lagade hon "mellis" till mig inne på sitt rum :D

   

Av Sandra Holmlund - 30 juni 2012 11:02

Jag o Robban fick oss ett gott skratt då vi möttes av denna syn innan vi själva skulle sussa för kvällen...

 

Molly har smugit upp o hämtat Dora-båten hon fick på Kreta förra året. Tydligen mysigt att sova på. Haha!


 

(Kreta 2011)

Av Sandra Holmlund - 30 juni 2012 10:59

Titta på sötisarna! De har klämt ihop sig på dynhögen. Jag förstår dem, sommar o svinkallt :/

 

Av Sandra Holmlund - 26 juni 2012 14:33

Hittade massa fina saker på Name Its rea.


En svart vanlig kofta (bra att ha). En rutig tunika, capribyxor i jeans o ett par jeans.


Capribyxorna... COOLA sa Molly :)

     



Tunikan. Åååh nu kan jag dansa, sååå vackert! (Molly med sina kommentarer, haha!)

       

Sååå nöjd med mina köp! Ska knäppa kort på jeansen också, tyvärr (måste jag ju säga) så är det ju fortfarande mest "långbyxväder".


Skynda fynda du med :) Vi har ju även rea på mitt jobb... GLITTER... 50% på MASSA fina smycken o accesoarer. Komsi kom! :D


Av Sandra Holmlund - 26 juni 2012 14:04

Igår hade jag o Molly tjejkväll. Det blev Cirkus Maximum. Molly surrade inte om något annat på hela dan. Hon tjatade om clownen som hon ville se :)

 

 


Tyvärr rätt dåliga bilder, men bjuder på några ändå.


Molly väntade på clownen men jag tror att den modeniserade clownen ser ut så här nuförtiden

 

 

En "Elvis-inspirerad clown" :D Men hon tyckte iaf att han var rolig då han ramlade runt :) Hon var så söt då han sjöng o dansade stod hon också upp o dansade :) Jag tror att hon klappade sig igenom hela cirkus-showen. -Klappa mamma, klappa händerna (sa hon varannan minut :P).

 

   

                             


-WOOOWW! tyckte M om elefanten... STOOOOR! :)
 


Mitt i showen var det 20 min paus, men jag tror att det blev närmare en halvtimme. Många barn som ville rida på kameler och minihästar. Tack o lov att Molly bara ville titta på, haha!

 


Vi hann med 3 stycken "kiss-pauser" också... Första kanske efter 20 minuter, andra precis innan pausen var slut och tredje alldeles innan allt var slut. Men det gjorde inte så mycket för sista showen var en stor "boll" där de körde in crossar o körde runt runt i snabb fart (Jag tror att de var 3 stycken inne i "bollen" samtidigt). Det blev ganska hög ljudvolym. Men innan vi gick kikade vi in i tältet igen (efter 3e kisspausen) men jag tror Molly var nöjd, så vi hann iväg precis innan ALLA skulle ut till sina bilar.


 


Molly kom i säng 21.45, så det är en rätt trött tjej idag :)

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards