Livet På Stornäset

Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 7 februari 2009 17:49

Äntligen är man hemma efter allt stök idag. Är såååå himla trött. Molly var snäll heeela dan. Även nu...ligger o skrattar o leker med Herr Kanin. Nu ska vi bara vila i soffan, o vänta på att Robban kommer hem med kinamat, mums! Hungrig som bara den!


Tack så mycket för alla fina presenter! Skriver ett annat inlägg imorgon o berättar lite mer om dopet. Orkar inte nu.

Av Sandra Holmlund - 7 februari 2009 07:15

Idag ska Molly döpas. Mysigt! Jag, Molly o Madde var o dukade klart igår. Molly låg på golvet o surrade o vi flummade på, haha. Det första jag lyckades göra var o ta sönder en kaffekopp *oups*. Men dukningen blev helt ok.


Imorse fick jag kliva upp kl 07. Molly var pigg :-D Hon fick sig ett bad eftersom att det inte blev något igår kväll. Hon kan ju inte lukta spya o barnmat på SIN DOPDAG! Fast iofs så hinner hon nog spy en o annan gång innan vi är klara. Haha! Nä nu ska jag ta o hoppa in i duschen. Sen ska jag göra frulle o väcka darlingen.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards