Livet På Stornäset

Alla inlägg den 1 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 1 februari 2009 19:16

Idag har vi varit ute i huset hela dan. Robban har knackat in lite parkett, är fortfarande där o donar. Stackarn, han som ska till Ösund o jobba imorgon :-/ Jag har tvättat av lister o fönstrebräder, för att se så det inte är några skador, isånafall tänkte vi klaga på tisdag (besiktning). Mollys farmor o farfar var ute o kikade. Farmor Annica passade Molly medan jag städade. Nettan, Stefan o Emma kom också ut o kikade. Timmarna rusade iväg så snabbt så helt plötsligt var man dödshungrig. Hade bara ätit en stackars macka på hela dan + en kanelbulle :-) Så vi hade tur o fick mat hos syrran... pasta o biffar i tomatsås. Mums!


Nu har jag nyss badat Molly. Ska ta o lägga henne snart. Hon har knappt sovit något idag. Sammanlagt en timme tror jag. Hon gnuggar ögonen som bara den just nu. Ska lägga in några bilder från idag... sen ska vi mysa :-D

Av Sandra Holmlund - 1 februari 2009 08:55

Termometern visar på -15... fy vad kallt. Får packa ner Molly ordentligt i bilstolen sen. Robban har nyss åkt ut till huset o ska fortsätta o lägga in golv. Igår hann han bara förbereda för att lägga in golvet, så idag lär det väl se lite annorlunda ut :-) Vi delade på en familjepizza till lunch igår, men den var så stor så den räckte till middag också :-D På bilden kan ni se vilket fint matbord vi hade, Molly satt o myste i sin vagn. 


Igår fick Molly testa lax o potatispuré... hon tyckte det var jättegott! Hon äter visst det mesta. Ska få äta det idag också. Nä nu ska jag göra i ordning mig så vi kan åka ut till stornäset någon gång.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards