Livet På Stornäset

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 6 februari 2009 10:40

Nu har jag fått nyckeln till lokalen. Ska dit o duka i eftermiddag. Kunde inte duka nu när jag var där pga nå möte som skulle vara där idag kl 12. Synd!


Den trevliga damen visade mig iaf runt i Kyrkans Hus. Var väldigt fint där... o stooort! Jag vet inte om hon tyckte att jag o Robban skulle gifta oss för hon visade oss den största salen... och så sa hon:  -Här får ni ju vara om ni hade tänkt o gifta er. Och jag svarade så fint: -Ja jävlar vad fint det var här! Hmm så typiskt mig... kanske inte borde svära i kyrkans hus... eller??? :-P Men det var jävligt fint i den salen... högt i tak o längst in i rummet så var taket kupat... takmålningar m.m Det var jättefint dukat där inne också. Skulle visst vara en minnesstund där idag :-( Hua!


Nu ska jag slänga i mig 2 mackor. Fick förresten presentkortet från MAX idag, på 400:-.... fick ju iallafall nåt för deras misstag! Ska nog köpa med mig lite mat från MAX i Birsta o ta med ut till hjärtat.

Av Sandra Holmlund - 6 februari 2009 09:13

Idag ska jag göra ett nytt försök till att baka småkakor. Vill egentligen inte, men det är bara att göra det. Molly har nyss vaknat, så vi ska mysa lite nu innan vi måste packa oss in i bilen.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards