Livet På Stornäset

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 3 februari 2009 21:21

Robban tog med kameran hem :-) På bilderna...


...Molly med ett par öronmuffar


...Molly ligger o leker på golvet, medan vi andra donar på :-)


...Mollys farfar Göran skruvar ihop ett köksskåp.


...Pappa Robban lägger in en plastmatta där köksinredningen ska stå, om det skulle bli någon vattenskada (vilket jag inte hoppas)


...Bild från dagens promenad

Av Sandra Holmlund - 3 februari 2009 19:34

Idag har vi varit ute i huset hela långa dagen. Köket kom idag så Robbans pappa var där o hjälpte till. Så nu är alla skåp ihopsatta iaf. Så på torsdag o fredag kan vi börja montera köket på plats :-D Det jag lyckades göra idag var o sätta ihop ett skåp o en låda, haha. Fick ju lov o passa Molly hela tiden. Hon låg på fällen på golvet o lekte, men hon vände sig till mage hela tiden, slickade på golvet, haha. Inte så fräscht kanske, med tanke på att det är långt ifrån städad.


Som vanligt blev vi bjuden på mat hos syrran :-) Tack! Gott som bara den. Molly var toppenglad hela dan, trots att hon sovit ca 40 minuter sammanlagt. Efter maten skulle Mollys kusiner Mio o Elvis bada, så Molly fick också vara med. Men hon började tokgråta. Hon som älskar att bada. Men det var väl pga att hon var jättetrött o jättehungrig. Fick iaf ett kort med syrrans kamera. Kanske kan lägga in den bilden ngt framöver. Tog även kort i huset o när jag o Molly tog en promenad, men tyvärr glömde jag kameran i huset så dom bilderna får jag lägga in en annan dag.


Imorgom ska Robban jobba i Östersund igen :-( Men då får han vara ledig torsdag o fredag :-) Tjoho! Är jag snäll så kanske svärfar kan hjälpa mig att hämta matbordet o stolarna på Matfors Möbler :-)

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards