Livet På Stornäset

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Sandra Holmlund - 23 februari 2009 13:41

Har ju glömt o berätta om vår helg. OTUR  är allt jag kan säga. Hällen kom ju i torsdags, så då tänkte R göra klart köket i helgen. Trodde han ja. Först så gick inte bänkskivan o få på plats, så efter massa bök så flög det en flisa från laminatskivan...suck! Bara o beställa en ny (leverans 2-4 veckor). Sen skulle han sätta upp fläkten istället, men då hade snickarna kapat ur innertaket för mycket så fläktkåpan täckte inte hela hålet... hm... så nu ska vi beställa en svart plåt som vi får sätta i taket, då blir det nog bra. Sen så var det ju det där med golvvärmen, första slingan var paj. Men nu är andra slingan på plats o golvet är flytspacklat! Hoppas på att resten ska gå bra :-D


Jag har nyss ätit lunch (potatis/purjolökssoppa m bröd). Molly sover för andra gången idag. Jag ska passa på o lägga mig i soffan o vila lite.

Av Sandra Holmlund - 23 februari 2009 09:41

Fr.o.m nu så slipper vi äntligen lägenheten. Ska bli så skönt att bara ta det lugnt idag. Molly var lite småsvår att lägga igår. Hon busade på i soffan, strax före kl 22 la jag ner henne i hennes säng. Hon vaknde kl 01, fick mat,  men sen sov hon till 07.30 Hoppade över ett mål mat iaf :-D Just nu ligger hon i spjällsängen o tittar på mig, hon har nyss vaknat efter första sovstunden idag. Undra vad vi ska hitta på idag då? Bara mysa kanske? Termometern visar -0,4 grader, så en promenad kanske skulle sitta fint. Men jag vet inte vart man går här borta hos Mollys farmor, vi kanske kan ta en promenad bort på hennes jobb.


Funderar på att flytta ut i huset någon dag nu i veckan. Får prata med Robban om saken... han kanske jobbar bättre om vi inte är där :-P

Nu ska jag klä på lill-damen.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards