Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Kyrkans Hus

Av Sandra Holmlund - 6 februari 2009 10:40

Nu har jag fått nyckeln till lokalen. Ska dit o duka i eftermiddag. Kunde inte duka nu när jag var där pga nå möte som skulle vara där idag kl 12. Synd!


Den trevliga damen visade mig iaf runt i Kyrkans Hus. Var väldigt fint där... o stooort! Jag vet inte om hon tyckte att jag o Robban skulle gifta oss för hon visade oss den största salen... och så sa hon:  -Här får ni ju vara om ni hade tänkt o gifta er. Och jag svarade så fint: -Ja jävlar vad fint det var här! Hmm så typiskt mig... kanske inte borde svära i kyrkans hus... eller??? :-P Men det var jävligt fint i den salen... högt i tak o längst in i rummet så var taket kupat... takmålningar m.m Det var jättefint dukat där inne också. Skulle visst vara en minnesstund där idag :-( Hua!


Nu ska jag slänga i mig 2 mackor. Fick förresten presentkortet från MAX idag, på 400:-.... fick ju iallafall nåt för deras misstag! Ska nog köpa med mig lite mat från MAX i Birsta o ta med ut till hjärtat.

 
 
Heyli

Heyli

6 februari 2009 14:35

hehe ja han kan nog det där då :) men jag tycker jag skruvar och skruvar i dom där lådorna och det blir bara värre och värre :p

hoppas det går bra med dukningen :)

http://heyli.blogg.se

 
Maria

Maria

6 februari 2009 14:39

Ja, jag kan tänka mig att d är lite stessigt, men kul! :) Jag pluggar social omsorgs prog. Jobbar lite extra på ett gruppboende för psykiskt funktionshindrade och lite på willys :). Nej, någon sån inbjudagn har jag inte fått.

http://mariiias.blogg.se

 
Nettan

Nettan

6 februari 2009 15:51

Hej! Vad bra att du fick nånting för det STORA misstaget de gjorde på Max...Syns i morgon! Ska sitta laddad med kameran =)
KOmmer att bli såååå fint!!

http://nenne14bloggagratis.se

 
Maria

Maria

6 februari 2009 21:35

Hej hej!!
Vill bara önska er lycka till imorgon på dopet. Hoppas ni får en fin dag.
Vi ska ha dop om två veckor. Då blir det ett dubbeldop för Hugo och kusin Rasmus. Ska bli roligt, men det är ju en hel del att fixa innan.
Kram kram

http://misan80.blogg.se

 
Veronica

Veronica

6 februari 2009 22:03

Tack detsamma! Hoppas Molly får en fin dag!
Mycke att pyssla med innan. Min mamma står och bakar bullar nu, hehe:]
Kram kram

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

6 februari 2009 22:59

Ja ni har ju haft lite annat att tänka på om man säger så ;-)
Det blir säkert jättebra imorgon. Mysigt med dop. Det är ju barnens dag!!
Vi ska vara i Selångers kyrka. Där har jag många minnen från alla luciaframträdanden och skolavslutningar då jag gick på högstadiet :) Sen bor syrran bara en bit därifrån, men vi ska ha fika i församlingsgården.
Vi var och handlade lite saker igår. Måste börja baka snart å :) Då är det verkligen skönt att vi är två. Sen har vi ju även blivit erbjuden hjälp från bla. mamma :)
Ha en mysig dag!!
Kram till er från oss

http://misan80.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards