Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 9 februari 2009

Lite mer bilder från dopet

Av Sandra Holmlund - 9 februari 2009 09:01

Jag o Molly myser innan hon sedan får hänga med de andra dopgästerna :-D


En stolt pappa visar upp den bästa doppresenten (enligt honom iaf, haha)


Fotograf: Emil Eriksson



 
 
Veronica

Veronica

9 februari 2009 13:38

Vilka söta servetter!
Å fin bil :] Roligt hon ska med den sen, hihi.
Å förresten...vad smal och fin du är!!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
malin

malin

9 februari 2009 15:52

Ok, ja är det nära flytt nu då!? Skönt! Har ni fått iväg eran lägenhet då?

Jo det är bara bra..lite trött är man väl, men det är väl så denna årstid.. Nu väntar man bara på att våren ska komma nån gång! =)

http://http::/mnordstrom.bloggagratis.se

 
Liie

Liie

9 februari 2009 19:37

åh va roligt att läsa om dopet! riktigt snygga tårtor, och molly är ju hur söt som helst :)

http://heyli.blogg.se

 
Liie

Liie

9 februari 2009 22:51

ja jättefin är hon :)

haha huset står som lite still nu, ska sätta igång imorgon, försöka komma upp i tid och vara där så länge vi kan! slipa och sen börja måla om vi inte måste spackla en gång till.. :p

http://heyli.blogg.se

 
maria

maria

9 februari 2009 23:33

Ja just d. Shit va tiden går fort, man känner sig nästan lite gammal när man kan säga 10 år sedan till saker och ting.. :) Fina bilder från dopet. Kram.

http://mariiias.blogg.se

 
Ingen bild

Maja

10 februari 2009 16:16

Ojoj vad hon är lik sin far! Fina bilder från dopet! Jag ska släpa med mig Anka nåndag ut till alnön när du och molly också har flyttat dit =)/Maja

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards