Livet På Stornäset

Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Utmaning

Av Sandra Holmlund - 5 februari 2009 07:53

Utmaning: Sju sanningar om mig


Jag blev utmanad av Veronica.


Regler:

1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.

2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.

3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Sju sanningar om mig:


1. Har fobi mot hajar. Ja det är sant! Lär ju aldrig möta någon (förhoppningsvis). Men jag börjar nästan gråta bara jag ser en bild på en haj.


2. Hatar när folk smaskar o tuggar med munnen öppen. Tex vissa tar en hel hög med chips o bara mular in i munnen, så hälften hamnar utanför.


3. Tillbaka till sanning nr 2. Hatar att ha smulor på golvet. Hatar iofs att ha smulor/skit någonstans överhuvudtaget.


4. Är rädd för vatten som jag aldrig badat i förr. (Har väl kanske något med hajfobin att göra, hehe).


5. Blir gärna bjuden på fiskbullar i dillsås o potatis (någon kanske känner sig manad?).


6. Är otroligt dålig på att fickparkera.


7. Är ett fan av "Days of our lifes" :-D


Jag utmanar:


Malin N

Sara

Liie

Kusin-Mikkis

Maria N

Nettan

Lotta

 
 
Liie

Liie

5 februari 2009 09:23

ååh va kul jag älskar utmaningar! :D ska göra den ikväll, nu blire birstaa! :)

http://heyli.blogg.se

 
Ingela

Ingela

5 februari 2009 12:08

Jo men självklart ska vi få tid att träffas nåt. Jag blir så oerhört inspirerad när jag se folk bygga och förgylla sina drömmar med sitt boende. Vi ska ju förhoppningsvis nå dit vi också nån dag:)
Jo, visst är de små så underbart vackra. Tråkigt bara att han är så vresig när han är lite sjuk.....men det får man väl ta.
Kram på er!

http://plingelab.blogg.se

 
Maria

Maria

5 februari 2009 16:15

Men heej Sandra! Va roligt att "se" dig! :) Jag må bara fint. Bor, jobbar, pluggar och lever livet i Luleå nuför tiden :). Ni bor i Sundsvall med lilla familjen har jag listat ut. Kul! Hoppas allt är bra hos dig me. Kram.

http://mariiias.blogg.se

 
Liie

Liie

5 februari 2009 20:48

hittade du nån bra kofta då? :) köpte endast en tröja jagm man brukar ju alltid hitta ett par saker iaf, men inte denna gång! skittråkigt :p

http://heyli.blogg.se

 
Liie

Liie

5 februari 2009 21:53

brukar lätt bli så att man kommer hem med nåt man inte tänkte från början ;) jordå fick med oss kylen och fläkten hem också köpte vi bänkskiva, så vi for ju inte i onödan iaf :)

lådorna var ju hemska att skruva ihop! eller det gick ju bra att skruva, men justera dom sen så att dom sitter rakt GÅR JU INTE! eller fick ni till det?

låter skönt de, själv ska man börja städa nu.. :p

http://heyli.blogg.se

 
Sara

Sara

6 februari 2009 22:24

Ska göra utmaningen imorgon =) Då ska jag även länka till din blogg =) Hoppas ni har en bra helg. /Sara

http://acidangel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:48

...och Let´s Dance då jag slutat jobbet :) Ser mycket fram emot det, har varit en seg vecka med trötta kvällar.   Ledig helg! Molly ska på baletten igen efter 2 lördagar då det varit stängt. Imorgon kväll ska jag äntligen få dansa lite igen. H...

Av Sandra Holmlund - 12 april 2013 12:24

Stugan är hyrd i Kolmården (3 dagar)... I år blir det semester med goda vänner. Ska bli så roligt! Molly kommer att ha Emma att leka med så slipper hon oss ;)   Molly längtar redan efter alla djuren o ser fram emot att ha en kompis med sig....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:56

Brukar inte gilla färdiga mixer till gratänger m.m. Men idag testade vi Abbas färdiga Citron- och dillsås för ugnsbakad lax. Saltade o pepprade laxen, annars hällde man bara på såsen. Serverade pressad potatis till. Ett tips för ännu en snabb middag....

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:49

Av Sandra Holmlund - 7 april 2013 19:44


Naturgodis - mandel med saltlakritsöverdrag o mandel med kanelöverdrag. Mums!   ...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards