Livet På Stornäset

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Sandra Holmlund - 25 november 2009 09:52

Så här trött är man på morgonen då man måste bli väckt kl 07.30

  


Vet inte riktigt vad hon gjort på natten, kudden låg nere vid fötterna o nallen uppe vid huvudet... + att hon skrattade i sömnen i natt med. Drömmer om dagis tror jag Glad 


Gick superbra o lämna henne idag också. Hon skrattade o pekade då vi klev ur bilen. Hann inte ens få av henne skorna så var hon inne bland dom andra barnen. Idag testade dom o låta Ulla (en annan av fröknarna) ta hand om Molly då jag skulle åka (Annika var självklart också där). Det gick super! Idag vinkade Molly faktiskt genom fönstret (hade ju iofs ingen lastbil o peka på idag *hihi*).


Idag blir hon där själv mellan 08.30-13.30 Får se om hon vill följa med hem idag då Tungan ute Glömde att ta med overallen igår, så Molly fick leka inne, idag kom jag håg den, så idag får hon också vara ute o leka innan lunch.


Jag kan inte beskriva hur skönt det känns att det går så bra o lämna henne. Nu är både Molly o jag trygg med dagiset Tungan ute


Idag står det städning o tvättning på schemat. Jätteskönt att kunna ta det lugnt istället för att stress-städa när Molly är med.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards