Livet På Stornäset

Alla inlägg den 1 november 2009

Av Sandra Holmlund - 1 november 2009 11:04

Man kan inte tro att det är November... gud så vackert höstväder det är idag! Vi passade på att ta en morgonpromenad hela familjen efter frukosten.

  

En sur Molly i vagnen...

 


Gick ner till hamnen, så fint! Blev så sugen att grilla korv o bara mysa. Kanske någon som är sugen o hänga med ngn dag (vardag som helg)...???

  

    

Molly med pappsen...


  



Väl hemma så tror jag Molly var sugen o gå in... Stod o surade vid dörren, haha! Tror att det är dom nya vinterskorna som hon inte tycker om. Blir ju så klumpigt o gå. Så vi tränar inför dagis Skrattande

  

Bob var nöjd att vi var hemma igen... Gosade på Molly, men hon ville IN!!!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards