Livet På Stornäset

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Sandra Holmlund - 13 november 2009 11:30

Man kanske ska hålla sig hemma då? Nepp... idag blir det bad när Molly vaknat. Ska bli skönt att komma hemifrån lite... är himla trött idag. Det började med att jag hade JÄTTEsvårt att somna, tog säkert 3 timmar, Molly vaknade typ varannan timme o gnällde (behövde ej gå dit, men jag vaknade ju likt förbannat)... Robban pratade i sömnen + att han snarkade, Bob väckte mig kl 04.30 genom att krafsa på dörren, slängde ut honom o la mig igen... fick ont i magen o gick på toa, gick tillbaka till sängen, men hann bara fundera på att somna innan det var dags för Robban o kliva upp, Molly gnällde till men somnade om *pust*... tydligen så hade R släppt in Bob igen, för kl 07.45 satt han o jamade utanför sovrumsdörren igen (kan lova att jag ville strypa honom), så tack vare Bob så vaknade Molly (som säkert sovit längre annars med tanke på att hon också sovit dåligt)... Så då var det bara att kliva upp! Molly var toktrött redan kl 09.30, men jag la henne inte förrän kl 10.


Vill även passa på att gratta söta Stina på hennes 1-årsdag idag! Hipp Hipp Hurra Söta Du! Kramar från oss! Ses på måndag Skrattande

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards