Livet På Stornäset

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Sandra Holmlund - 5 november 2009 19:20

  

-Detta är min syn från datorn. Hjärtat bakar kringlor. Ska bli spännande o se resultatet Skrattande

Av Sandra Holmlund - 5 november 2009 12:30

Tävlar i sista sekunden om detta:

  

Vill du tävla? Gå in på: http://agneslauedberg.blogspot.com/

Av Sandra Holmlund - 5 november 2009 11:59

Just nu är det inte skoj att kolla sig i spegeln... Det bara skriker utväxt! Jag har sådan beslutsångest vad jag ska göra med mitt hår. Jag har ju iaf bestämt mig för att spara ut håret, jag har även skippat att klippa upp håret, klippte inte ens luggen sist. Min fundering är om jag ska göra ljusa slingor, så jag slipper utväxten, eller om jag ska färga det brunt igen. Ångest! Jag har ju blivit mörkare i min egen hårfärg sedan jag fick barn. Vad tycker ni?

  

Brunt, då kommer det bli typ såhär, fast skippa dom röda nyanserna... Här var ju även korthårig o klippt luggen. Kom med förslag är ni snäll Skrattande

Av Sandra Holmlund - 5 november 2009 11:04

Är så sugen o tatuera mig... Har 2 stycken som jag vill göra, men dom finns bara i mitt huvud o jag är inte bra på att rita ner det på papper. Men men jag får väl ta mig för att åka till en tatuerare o förklara, vilket jag ju iofs är ännu sämre på... hmm? Ja ja... någon som vet av någon bra tatuerare i närheten av Sundsvall?

  

Tänk o bli tatuerad av denna dam... *me like*

Av Sandra Holmlund - 5 november 2009 08:45

  

Mammas lilla dam VILL följa med o shoppa! Kyss

Av Sandra Holmlund - 5 november 2009 08:38

Var inne på jobbet o kollade läget igår. Vi har fått in en jätterolig kollektion. Ashes - En kollektion i sammarbete med Glitter o A non smoking generation. Kollektionen består av en ring, halsband, örhängen o armband. Men jag tyckte ringen var skitsmart...

  

...KOLLA! Tar man på sig ringen kan man inte sära på fingrarna... o på så sätt kan man inte hålla i en cigarett Skrattande Mycket smart!... o snygg dessutom! Kolla in Glitters hemsida: www.glitter.se


Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards