Livet På Stornäset

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Sandra Holmlund - 10 november 2009 13:33

  

Jag tävlar om priser från Rockefella hos Familjebloggarna
Tävla HÄR du med!

Av Sandra Holmlund - 10 november 2009 09:14

Igår var det tänkt att jag o Molly skulle ta en trip till Veronica o Noel, men när Molly satt o åt lunch plingade det på dörren. Hmm?? Vem kan det vara?? Det brukar aldrig plinga på dörren (antingen kliver folk bara på eller så knackar dom försiktigt)... när jag kommer fram till ytterdörren så såg jag något mörkt hoppa utanför (har frostat glas på dörren)... Jag hann faktiskt fundera om jag skulle våga öppna... När jag gjorde det så såg jag till min förvåning (och glädje) att det var Helen!! Hon har kommit hem igen... weeee! Norge var inget för henne. Men det kommer ordna sig ändå gumman Kyss Så vi kom aldrig iväg till V. & N. (men vi ses ju en annan dag denna vecka Skrattande).


Igår kväll fick jag så ooootroligt ont i ryggen... hade jättesvårt att somna pga det... tyvärr så var värken kvar när jag vaknade imorse Rynkar på näsan Skulle verkligen behöva en riktig massage!!! Nä nu ska jag busa med Molly o Bob. Dom är helt galen här... jagar varandra o Molly skriker av glädje... sötisar! Får se vad dagen har att erbjuda efter att Molly sussat...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards