Livet På Stornäset

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Sandra Holmlund - 7 november 2009 20:49

Imorgon är det farsdag... tycker det är sååå mysigt. Molly har köpt en present till pappa Robban Skrattande Förra året köpte hon ett par kallingar o en cigarr, mycket uppskattat! I år blir det annat, lägger kanske ut en bild imorgon.


Hoppas på att Robban kommer in från garaget snart, så vi hinner mysa innan det är dags för sängen. Är sååå trött! Nä nu åter till Körslaget...

Av Sandra Holmlund - 7 november 2009 19:07

Idag har jag städat heeela dan. Ändå har jag gästrummet kvar. Robban har satt upp utebelysningen på garaget, ska bara kopplas in. Annars har det inte hänt så mycket idag.


Madde kom hit idag, köpte med sig kinamat *mumma*. Medan vi satt o åt lyckades Molly ramla rakt mot kattställningen, prickade kanten med pannan. Det blev en fin blå bula! Stackars liten! Madde hjälpte mig o kyla med lite is. 3 minuter senare tippade hon rakt ner i golvet... med pannan först! Suck! Men men det gick över o hon var lika glad som vanligt. Nu sussar hon gott i sängen. Jag o Robban sitter o surrar med Stefan Lund... Senare ikväll blir det Körslaget o chips Skrattande


  

Här ser man en skymt av bulan...



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards