Livet På Stornäset

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 26 juni 2009 09:55

Less jag blir att oroa mig över Molly när hon är sjuk... fel o bara ha en vanlig förkylning. Suck! Iofs så kanske det är så, men hon är sååå slö. Febern verkar ha släppt, men hon har svårt att äta. Håller på att spy upp maten så fort man stoppar nåt i munnen på henne :-/ Inte nog med det så slocknade hon bara i matstolen imorse, plockade upp henne, men då la hon bara huvudet mot min axel o somnade om. Bytte bajsblöja o klädda på henne utan att hon vaknade, la ner henne i vagnen... inte ett pip. Konstigt att man blir orolig???


Ringde iaf BVC igen o hon tyckte inte att det lät nå bra. Vi fick en tid kl 14.15 men om det blev värre så skulle vi åka på sjukhuset istället. Jag är nog mer nojjig än vad jag borde vara... Hon är nog bara trött efter febern, hoppas det iaf :-/

Av Sandra Holmlund - 26 juni 2009 08:01

Helt galet... Mikael Jackson är död :-/ Han var enligt mig en väldigt skum filur, men man kan ju inte sticka under stolen med att han gjorde väldans bra musik i sina yngre år.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards