Livet På Stornäset

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 15 juni 2009 21:02

Vi har fått nya grannar :-D Håriga...men väldans söta. Dessa får vi glo på när vi sitter på baksidan. Tyvärr dåligt kort... tog det från altandörren, ville inte gå ut, blåser ju så j*vligt!!!

Av Sandra Holmlund - 15 juni 2009 19:50

Idag har jag jobbat första dan i Birsta. Lovely... Det har varit kul o jobba i stan... men...borta bra men hemma bäst!! :-) Jobbade med Therese, lika kul som vanligt. Efter jobbet åkte jag på ica maxi... vid kassan fick jag syn på marabous nya choklad Sommar! Limited edition... Mums! Mjölkchoklad med frystorkade jordgubbsbitar :-) Tack Therese för tipset :-)


Väl hemma gjorde vi lasagne. Go gumman är helt vild här hemma. Vill tydligen inte sova än :-p Robban har fixat massa saker medan jag var på jobbet... satt lister i datarummet, la in golv i klädkammaren + listat, sen städade han iordning i badrum #2 :-) Bra jobbat! Nu är han ute o donar med elen till garaget... tror jag iaf :-) Haha. Noll koll!!


Nu ska jag mysa med lill-stumpan innan det är dags för henne o sova... vilket jag hoppas blir snart :-P

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards