Livet På Stornäset

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 8 juni 2009 22:16

Jobbade ju som sagt till kl 16 idag... käkade lite, sen åkte jag o Molly in på Birsta en sväng. Köpte en postlåda på Jula, sen en sak på Panduro. Passade på att hälsa på söta Therese på Glitter :-) Molly var väldigt faschinerad över hotspot-borden :-)


Väl hemma så somnade Molly direkt o jag gick ut o hjälpte Robban o måla. Så nu är snart ena långsidan också målad. Imorgon börjar jag kl 14 så då hinner R måla rätt mycket + att jag hjälper till medan Molly sover lunch. Sen på eftermiddan kommer Annica (Mollys farmor) hit o passar henne medan jag jobbar o R målar :-)


Nä nu är det dags att sussa... GOD NATT!!

Av Sandra Holmlund - 8 juni 2009 17:35

Lite bilder på lill-busan...

Av Sandra Holmlund - 8 juni 2009 17:23

Idag fick jag lite sovmorgon... till kl 09, då ringde syrran o väckte mig :-P Vi käkade frukost, sen gick vi ut o målade framsidan på huset. Blir bra med färgen :-) Idag jobbade jag bara ett kortpass, 13-16. Skönt! Så nu är man hemma igen o har myst lite med Molly. Snart är maten klar, makaroner o korv, lyx haha!


Igår var Helen o hälsade på. Skoj! Såååå länge sen vi sågs sist. Flera flera månader sen :-/ Vi får väl hoppas att det inte blir lika länge till nästa gång :-)

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards