Livet På Stornäset

Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 9 juni 2009 21:32

Idag var Madde, Mollys gudmor på en snabbvisit hos oss. Tomas var också med :-) Det var jättelänge sedan vi sågs, så det var skoj. Dom kikade även in på mitt jobb senare under dan.


Dan gick snabbt idag på jobbet. Var rätt mycket folk... iofs mest massa fjortisar som stökade ner i butiken... nej då, jag är inte bitter! Haha! Fattar inte vad det har tagit åt alla ungdomar... dom är så otrevliga. Varför? Har inte föräldrarna uppfostrat dom bättre? Eller beteer dom sig så ändå? Dom säger inte hej, svarar inte när man frågar om dom vill ha hjälp, säger inget vid kassan o säger inte hejdå. Hmm, jag har inget minne av att jag var så iaf. Men dagen blev räddad då 3 unga tjejer kom in strax innan vi stängde... jättetrevliga o glada. Surrade på med mig o jag fick hjälpa till. Finns några med hyffs iaf :-)


Idag har Molly haft farmor som barnvakt. Robban o hans pappa har målat på huset. Inte mycket kvar nu av kaffe latte-färgen, sen är det BARA det vita som ska målas... o sen är det ett varv till av båda färgerna... Pust, men sen slipper man det på minst 15 år (om man ska tro dom som säljer märket :-D). Den var förbannat dyr iaf, ca 2000:- burken så jag hoppas att den ska hålla färgen.


Nä nu ska jag fortsätta o kolla på DH... sen är det GOD NATT!!!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards