Livet På Stornäset

Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 13 juni 2009 18:42

Idag åkte vi upp till Sättna för att kolla på lite dragracing. Robban sålde ju sin bil förra sommaren, strax innan Molly föddes. Så det blev ingen tävling för hans del, men såå sugen han blev att sitta bakom ratten igen :-) Det var skoj att träffa massa folk som man inte sett på länge. Vi hann bara se Emil tävla en repa med sin nya bil, nästa repa var så sent. Synd, gick riktigt bra för honom! Det var tänkt att vi skulle till Jessica ikväll, men vi fick ett mess när vi var på väg hem att Thea var lite hängig. Så vi får ses en annan dag :-) Väl hemma så åt vi kinamat som vi beställde på vägen hem. Nu myser jag med Molly o R är ute o målar. Jag vill åxå måla... ska ta o bada Molly nu o sen ska jag natta henne. Så jag kanske målar en sväng sen :-D


Lite bilder... första bilden är på Molly från idag uppe på Sättna. Andra bilden är från Sättna förra sommaren då hjärtat var med o tävlade, lill-gumman låg o sparkade vilt i magen :-)

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards