Livet På Stornäset

Alla inlägg den 12 juni 2009

Bob

Av Sandra Holmlund - 12 juni 2009 18:04

I början av juli kommer vår nya familjemedlem... Bob :-) Slänger in en bild på honom...

Av Sandra Holmlund - 12 juni 2009 17:53

... blivit lite dåligt med bloggande på sista tiden. Är helt slut efter att man har jobbat. Haha! Idag jobbade jag sista dan i stan. Så till veckan ska jag jobba 2 veckor i Birsta... hemmaplan :-) Det har varit riktigt kul hittills att jobba, skönt att komma hemifrån lite :-)


Robban skjutsade mig idag, sen åkte han på skolavslutning... hans systers barn fick sommarlov idag. Tråkigt att jag inte kunde vara med :-( Jag missade ju även tårtan, haha. Jaja får väl köpa mig ngn gobulle på ica istället :-P Sen så gick R o Molly på stan från kl 14 till kl 17 då jag slutade... måste vara rekord... med tanke på att shopping inte är Robbans största intresse, haha!


Nu är det två lediga dagar som väntar, häärligt! Hoppas det blir bra väder imorgon så vi kan åka på Sättna :-) På kvällen blir det fika hos födelsedagsbarnet Jessica. Nä nu ska jag hämta Mollys som har smitit ut i hallen o sitter o tuggar på alla skor :-P

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards