Livet På Stornäset

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 24 juni 2009 21:00

Molly-mus vaknade kl 02 i natt o ville leka. Plockade upp henne o kände att hon var stekhet. Robban fixade alvedon, sen somnade hon mellan oss. Vaknade igen kl 06. Men somnade om efter att jag VÄGRADE att kliva upp. Så vi fick sova till kl 08.45 Kollade hennes feber o hon hade 39.3 Vi fikade o gjorde i ordning oss, åkte in på kamin experten, hittade 2 st vi tyckte om. Sen bar det av mot kramfors. Min kusin Tobias fyllde som sagt 6 år idag :-D Molly var lite smågnällig, men hon skötte sig ändå bra :-P Sov nästan hela vägen hem. Väl hemma tog jag tempen igen, 40 grader :-/ Mer alvedon o sen försökte jag få i henne lite mat, men icke. Gav henne välling, men den spydde hon upp. Men hon är iaf jätteduktig o dricka vatten. Ska ringa BVC om det inte går över. Gick över till syrran en sväng, Molly fick en kall handduk på huvudet, det tyckte hon var skönt. Gick hem efter en stund o Molly fick busa lite i badkaret. Sen somnade hon hos Robban. Hoppas hon sover bättre i natt!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards