Livet På Stornäset

Alla inlägg den 20 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 20 juni 2009 08:44

Gud vad jag saknar dansen. Nog för att mitt liv är helt underbart nu när jag fått lilla Molly med Robban... MÅSTE ta mig ut på någon sommardans. Så mysigt! Just nu känns det som om jag glömt bort hur man gör, haha. Men det kommer nog tillbaka ganska snabbt :-)


En gammal dansbild. Logen i Hudik


Av Sandra Holmlund - 20 juni 2009 08:32

Fy vale... Molly har börjat kliva upp kl 07. Gäääsp! Har varit så skönt att hon tidigare sovit till kl 08-09. Men det är bara att kliva upp. Robban sover fortfarande, så imorgon är det banne mig jag som ska få sova ut!!


Trist väder idag IGEN, men det regnar iaf inte :-P Inte än iaf. Idag ska vi bara ta det lugnt hemma. En gammal arbetskompis kanske kommer ut o hälsar på en sväng. Sen blir det hemmagjord pizza till middag. Syrran med familj kommer över o käkar.


Har nyss städat Mollys rum. Snart kan vi flytta in hennes säng :-) Det fattas en liten sockelbit, lite tavlor ska hängas, en hylla ska upp. Sen är det klart!!


Nä nu är hon på väg in i sovrummet... hihi... ska ta o väcka pappa sin tror jag :-)

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards