Livet På Stornäset

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 17 juni 2009 20:41

Idag tyckte jag mig skymta en tredje tand på Molly. Det såg även ut som om den bredvid var på G. Kul! Lill-gumman var trött idag. Somnade kl 19. Hon har varit lite besvärlig de senaste kvällarna. Hoppas det håller på att vända :-)


Jag har mått riktigt piss idag på jobbet. Det började med att jag hade jätteont i magen på morgonen. Inte nog med det så är jag ju förkyld IGEN! Näsan rinner o halsen kliar. Var tokyr o kallsvettades. Tur att jag fick sluta kl 17 istället för kl 18 :-) Tack Therese! Nä nu ska jag sluta klaga, det finns dom som har det värre :-P


Robban skjutsade o hämtade mig på jobbet. När jag slutat jobba så åkte vi till Bydalen. Robban körde en stoor traktor hem o jag o Molly drog på ica maxi o handlade lite ingredienser till kvällens middag... pannkakor :-) Molly smaskade i sig lite åxå, trots att hon ganska nyligen ätit middag :-) Hon är så himla skojjig nu. Kryper överallt o drar sig upp, springer med gåvagnen. Full fart! Lilla tjejen börjar bli stor!!


Jag har nyss plockat undan här hemma, plockat i diskmaskinen o satt igång den. Tvättar andra maskinen nu, kikar lite på tv3. Funderar på om jag ska ut o kika lite på när Robban fixar på tomten :-) Kanske knäppa nåt kort.


Idag jobbade jag sista dan för denna vecka. Lååångledig!! Woho! Undra vad man ska göra i midsommar?

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards