Livet På Stornäset

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 23 juni 2009 12:58

Resulatat från anticimex: 8 getingbon!!! BARA!!! Gaah... jaja han sprutade alla bon med nå medel, vilket skulle döda deras bon, men getingarna då?!?!? Suck! Varför ska getingar finnas? Det är dagens fråga!!

Av Sandra Holmlund - 23 juni 2009 12:37

Molly har varit jätteorolig i natt. Smågnällt i sömnen flera ggr. Kl 06 vaknade hon o var otröstlig :-/ Tokvarm, feber! Somnade om efter ett tag. Vi klev upp kl 08. Åt frukostgröt, sov sedan en halvtimme, jättegnällig, vägrade äta lunch... testade med välling, ingen hit det heller :-/ 12.20 somnade hon i min famn. La er henne i sängen, hoppas hon sover några timmar nu då. Svårt o veta om febern beror på förkylningen eller om det är pga den 3e och 4e tanden. Hoppas det går över snart iaf.


Anticimex är här nu o skrämmer bort alla getingarna som trivs störtbra uppe på våran vind :-P Dom är ÖVERALLT! Känns kul när jag verkligen HATAR getingar... är dörädd för dom åxå! Får väl se vad Robban säger när han kommer in. Hoppas dom flyttar :-D


Nä nu ska jag ta o kamma mig innan det är dags att ge sig av till jobbet.

REA

Av Sandra Holmlund - 23 juni 2009 10:29

Vi har rea på jobbet... kom o fynda vet ja! För er som inte vet, så jobbar jag på Glitter i Birsta :-D 50% på utvalda varor!!! NICE!!!


http://www.youtube.com/watch?v=nLLKSvBqITo

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards