Livet På Stornäset

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Sandra Holmlund - 25 juni 2009 22:50

Är toktrött, men tänkte skriva några rader innan man sussar.


Mollys feber har börjat släppa. Men hon vill fortfarande inte äta. Får se hur det fungerar med matning imorgon. Vill hon inte så får jag ringa BVC igen :-/


Jag har haft en jobbig dag på jobbet. Är fortfarande förkyld. Men det spelade inte så stor roll, utan det var mitt huvud som det snurrade i, skitjobbigt. Men tyvärr så fanns det ingen som kunde jobba :-( Men det gick ju bra ändå. Klarade dagens budget + 1600:- :-D Så det var skoj! Men nu är man dödsslut i både kropp o knopp. Hoppas att både jag o Molly är piggare imorgon, så man kan njuta av en ledig dag med (förhoppningsvis) fint väder!


Over and out!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards