Livet På Stornäset

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 28 oktober 2009 17:39

  

Myste på ute i det fina vädret... Gungan är alltid populär Glad



Molly har varit gnällig till o från i några dagar. Äter dåligt. Men det är kindtänder som spruckit igenom så jag antar att det är dom som spökar. Hon hade världens anfall nyss. Jag o Robban åt mat, Molly vägrade äta. Tillslut nöjde hon sig med att äta gröt, SJÄLV! Det var gröt ÖVERALLT... hela Molly från topp till tå, heeela stolen, på golvet runt stolen. Så det var ju bara o ställa henne i duschen, det var då det anfallet kom. Hon gallskrek... men vi var ju tvungen att duscha henne. Det slutade med att hon var så ledsen så hon skakade. Som tur var så var hon färdig-duschad då. Tog upp henne o hon kramphöll sig runt mig. Satt så en stund innan jag vågade mig på att ta på henne blöjan, haha! Hon fick lite alvedon, tror att hon har ont av tänderna. Efter det blev hon som en ny Molly. Nu busar hon med Robban i soffan. Snart dags för henne o sova. Ska bli skönt att bara sitta o slappa i soffan, så man kan ladda inför morgondagen Tungan ute

  

Grötmonstret innan det var ÖVERALLT!!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards