Livet På Stornäset

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 7 oktober 2009 13:09

Igår var jag o Molly o fikade (för ovanlighetens skull) med Veronica o Noel Skrattande Jag älskar ju kanel o kardemumma så för mig blev det en Chailatté o kardemummakaka *mumma* hehe! Barnen var snälla, iaf tills vi fikat klart, då började båda två vrida sig i sina matstolar. Så det var bara o släppa ner dom på golvet. Noel är ju iaf snäll o kollar runt lite, Molly ska helst dra iväg så långt bort från mig som möjligt, undrar vad det betyder, haha!


Bjuder på lite bilder:


  

Molly redo för Birsta...

 

  

Delar på ett kex... o sitter o pratar (läs skriker) ikapp Flört

 

  

Noel testar Mollys mössa... haha... så söt!

 

  

Busfrö! <3

 

Blir nog inge babysång idag. I natt vaknade Molly kl 01 o var otröstlig. Bar henne en stund o testade att lägga henne. Men hon nöjde sig bara att vara hos mig. Satt mig i soffan i hopp om att hon skulle somna. Men där fanns ju även Bob så han var ju mycket mer intressant. Suck! Tog med mig Molly o la oss i sängen. Men efter ett antal skallningar, sparkar i mage o huvud... o 2½ timme senare så fick jag nog o la ner Molly i sin egen säng. Hon somnade!! Varför gjorde jag inte så tidigare?? Fick iaf sova till kl 09 idag, men vad hjälpte det... är skittrött o huvudvärk till max! Molly somnade iaf kl 11 igen, o hon sussar fortfarande. Inte konstigt att hon är trött. Iofs så fick jag väcka henne igår efter 2½ timme, eftersom att vi skulle på Birsta. Hoppas iaf att natten som kommer blir bättre.

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards