Livet På Stornäset

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 4 oktober 2009 10:47

Igår blev det en dag med Mollys gudmor Madde. Vi tog en sväng på Birsta, där vi även träffade Erna o Arí. Det var JÄTTEmycket folk... så vi var inte där nå länge, strosade runt lite. Jag köpte en tröja åt Molly o dricka på ÖoB Tungan ute *stor-shopping* Haha! Efter Birstaturen köpte vi med lite mat hem från Thai-restaurangen på Alnö... Jag var inte så nöjd, men men bättre än omelett som vi tänkte äta... det blir omelett till lunch idag istället Skrattande


På kvällskvisten blev det bus o mys med Molly. Hon var lite speedad innan läggdags. Haha! Kl 20 såg vi på körslaget... herregud vilket skämt! Det var ju typ bara dom 2 sista som var hyffsade. Men men det blir väl bättre... kanske?!

  

Molly med gudmor Madde Kyss

 

Idag har Robban börjat ställa in kaminen... igår kapade han upp trägolvet o la in klinker där kaminen ska stå. Kommer bli myyyys! Glad Just nu sover Molly o jag ska ta en snabbdusch. Senare blir det en snabbis i Birsta o sen middag hos svärmor. Efter det, som varje söndag... babysim! Idag ska Molly få testa flytväst.


Kl 20.00: "Ensam mamma söker"

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards