Livet På Stornäset

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 6 oktober 2009 07:19

God morgon! Vaknade när Robban gick idag 06.15 o kunde inte somna om Rynkar på näsan Så efter att ha vänt o vridit på mig till kl 07 så klev jag upp. Antar att tröttheten snart kommer slå mig o att jag ångrar att jag klev upp, men men nu är det gjort. Känner mig pigg NU iaf Glad Molly sover fortfarande. Hon lär väl sova till kl 08 som vanligt.


Igår kväll tog jag en sväng in på Birsta o inhandlade en kätting (för att hänga upp en sak i vardagsrummet), nya gardiner, kuddar, o duk till vardagsrummet. Så nu fattas bara en fotoramar, en duk till + ljus så är det klart. Blev fint, tycker jag iaf Skrattande Ååh just det ja, köpte ju en jättefin taklampa också, kommer bli nice, hoppas jag!


Idag blir det Birsta IGEN! Med Veronica o Noel. Kul! Jag är redan fikasugen!Flört Synd bara att jag o Molly missar Drakborgen. Det är gratis inträde precis när det är Mollys sovstund. Eftersom hon sover så bra vill jag inte skippa det, för i sånafall så blir det nog ingen rolig eftermiddag Tungan ute

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards