Livet På Stornäset

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 16 oktober 2009 09:27

Igår ringde väckarklockan 06.30 Hua vad trött jag var. Molly sov fortfarande, så jag kunde göra ordning mig i lugn o ro. Kl 07.15 fick jag lov o väcka henne... inte så populärt! Men efter frukost o mys så blev det full fart igen :-) Kl 08 svängde vi in på dagisparkeringen. Alla barnen (på avd. som molly ska vara på) satt o åt tidig frukost, eftersom fotograferingen var 08.30 Dom var så söta, alla barnen tjöt: -Hej Molly, Välkommen! Molly for runt som om hon varit där flera gånger förr. Fotograferingen gick jättebra... hon följde glatt med fröknarna, jag satt o väntade i ett annat rum. När hon var klar, kom ena fröken ut med henne igen, men då ville hon följa med tillbaka igen, haha! När alla var klar, stannade vi en stund så Molly fick leka. Jag hoppas verkligen att inskolningen också kommer gå bra.


På kvällen var det ju dags för Mary Kay-party här hemma. Tack Elin, Nettan, Madde, Eva o syster att ni kom. Och tack Matilda att du gjorde en sån trevlig visning av produkterna Skrattande Så nu har man lite hudvårdsprodukter hemma... attans vad snygg man kommer vara, haha!


Idag jobbar Robban bara halvdag, men tyvärr så får inte jag äran att umgås med honom, utan kl 14 så ska han curla o sen se på Sundsvall hockey-match med jobbet. Sen blir det väl kanske krogen?!?! Han ska iaf sova hos sin mamma i natt. Jag o Molly ska nog åka till svärmor idag. Robbans kusin m. familj är uppe från Sthlm. Ska bli kul o se hur mycket Jack har vuxit Skrattande... Nä nu ska jag mysa med Molly... blir nog en innedag idag, fy vilket trist väder!

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards