Livet På Stornäset

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 14 oktober 2009 21:55

Höstauktionen var skoj... kom hem med 2 burkar lingonsylt, svartvinbärssaft o en säck ved till Robban. Kommer sitta där nästa år också. Riktigt mysigt!


Har nyss sett klart på Greys Anatomy. Tror det blir sängen nu, ska ju upp tidigt imorgon. Måste nog t.o.m ställa alarm. Ska åka till Mollys dagis imorgon... redan till kl 08, fotografering. Ringde o frågade om hon fick vara med trots att det är 1 månad kvar tills hon ska börja... o det fick hon. Kan ju vara skoj att ha kort på "kompisarna".


Imorgon kväll blir det Mary Kay-party här... ska bli spännande!

Av Sandra Holmlund - 14 oktober 2009 08:35

Idag blir det höstauktion på Stornäset. Mysigt! Ska gå dit med syster o Maria. Kul att det anordnar lite saker här ute. Brukar ju även vara julmarknad o lite andra små marknader. Robban o Molly får passa på o ha lite myskväll ikväll Skrattande På dan ska vi passa på o träffa Helen. Blir kanske fika på Birsta :-) Nu ska jag borsta tänderna på mitt blåsoppe-troll! Glad

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards