Livet På Stornäset

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 21 oktober 2009 14:51

Jag o Molly har nyss varit ute på en 45-minuters promenad. Kändes inte alls lika skoj som igår. Igår var det ju sol o hyffsat varmt. Idag är allt bara grått o mulet. Men men nu har man fått sig lite frisk luft idag också :-)

  

Bilder från igår... vackra röda rönnbär...

  

  

  


Här kommer lite bilder på skrothönan från igår:

    

Tur att det inte var nå el i stängslet... Tungan ute

 

 

Igår var ju som sagt sotaren här o provtryckte (var det så det hette? haha!) kaminen. Såg bra ut så nu är det bara att elda på! Skrattande 


I helgen går bilen mot Kramfors, Väja. Vi ska hälsa på mina päron. Känns som 100 år sedan sist, så det ska bli kul!


Nä nu vill Molly gosa... Snart dags att börja med maten...

Av Sandra Holmlund - 21 oktober 2009 13:30

Många kvinnor drabbas av bröstcancer... Gör som jag, skänk en slant till cancerfondens rosa bandetinsamling . Jag gjorde det genom att köpa ett jättefint armband, 50:- hela summan går till cancerfonden.

  

Detta armbandet köpte jag. Kika gärna in på hennes blogg du med: http://heyli.blogg.se Skrattande


Jättefint gjort Liie! Kommer stolt bära armbandet Glad

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards