Livet På Stornäset

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 1 oktober 2009 13:18

Syster kom hem välbehållen (;-D) i tisdags eftermiddag. Hon hade köpt massa fint... Molly hade turen o fick en söt t-shirt.


  

-Tack moster! <3

Av Sandra Holmlund - 1 oktober 2009 07:51

...till första snön kommer. Termometern visade -1,0 grad nu när jag klev upp. Bilrutorna är täckta av is, det är frost på gräs o mark. Jag kan inte påstå att jag är så sugen på vinter än. Jag är så himla frusen av mig. Och ju närmare vintern vi kommer, ju närmare tills jag ska börja jobba på riktigt. Iofs så ser jag ju fram emot att börja jobba igen... är riktigt taggad att ta mig an ansvaret för butiken igen. Se till att sälja sälja sälja. Tur att man har dom bästa anställda man kan tänka sig Skrattande Men jag kommer sakna Molly massor. Jag tycker inte att det var lika jobbigt att jobba när Robban var hemma med Molly, men det är väl just det att jag ska börja lämna henne på dagis... Hoppas verkligen inte på gråtfyllda avlämningar!


Lill-trollet sov till 7.40 idag. Så himla skönt att hon har börjat sova till 7.30-08 igen... iofs så var det ju bara typ 2-3 mornar hon ville kliva upp runt 06-06.30, haha... ja jag vet, jag är bortskämd :-) Jag skulle också vilja sova från 18.45-08 men då blir det ingen egentid o ingen tv. Så jag håller mig vaken några timmar till Tungan ute


Vad dagen har att erbjuda får vi se... Nä nu är det dags för frukost med bästaste Molly...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards