Livet På Stornäset

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 22 oktober 2009 20:53

Idag låg mitt armband i brevlådan. Så glad jag blev! Jättefint, passade perfekt. Tack Liie! För er som inte sett inlägget om mitt rosa armband, gå in på http://heyli.blogg.se o beställ ett DU med. Alla pengar (minst 50:-) går till bröstcancerforskningen.


Jag o Robban for ju som sagt till Eurokakel o skulle titta lite... o få inspiration. Men HJÄLP vad mycket folk det var där. Gick runt en stund, men Molly var överallt så vi åkte. Får låna farmor eller syster som barnvakt så kan vi åka o titta själv Skrattande 


Efter Eurokakel åkte vi till Helen o Emil... blev bjuden på supergod middag. Hade ju ont i magen tidigare idag, som kom tillbaka efter middan... men denna gång var det iofs inte magont utan bara fullproppat, haha! Satt bara som en zombi i soffan... självklart var det efterrätt också Tungan ute Molly höll låda ända till strax efter kl 20. Hon somnade i bilen hem, sen var det bara att lägga ner henne. Ny blöja, pyjamas o välling var ju fixat hos Helen o Emil. Kommer Sakna dig Helen... du behöver ju inte vara i Norge så fasligt länge tycker jag Flört Love U!


Nä nu dags för mys i soffan med hjärtat, innan det är dags för sängen! God natt!

Av Sandra Holmlund - 22 oktober 2009 15:53

En tvätt-björn?? Nä bara en Molly-mus!! Flört

  

Molly myser i tvättkorgen...

  

-Titt-ut!

  

Bus-unge!

  

Molly-mus... *kärlek*

Av Sandra Holmlund - 22 oktober 2009 09:53

  

Sååå gullig! Skrattande

Av Sandra Holmlund - 22 oktober 2009 08:27

Fasen vad fort detta år har gått... Snart jul igen! Hade funderingar på att åka in på Toys r us som öppnar idag, men jag ids int! Jag ska faktiskt ta o handla alla julklappar till veckan... säger jag iaf Tungan ute Ska försöka iaf! Skulle vara skönt att ha det gjort.

  


Idag ska vi leka lite med Jessica o Thea. Typ 100 år sedan vi sågs sist. I eftermiddag efter att R slutat jobbet så ska vi på Eurokakel o kika på nå kakel/klinker till badrum #2.

  


Tänkte kolla en sak med er läsare, kanske lite mer riktat till dom som har barn... Det är så att Molly är helt omöjlig när man ska borsta tänderna på henne. Jag tycker att jag har testat det mesta, men icke! Hon bara skriker! Någon som har något tips på vad jag kan göra?

  

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards