Livet På Stornäset

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Sandra Holmlund - 20 oktober 2009 11:00

Igår gick jag, Robban o Molly över till syrran. Vi skulle vara barnvakt åt Mio o Elvis. Vi myste till det uppe i tv-rummet o såg på Playhouse disney... blev lite spring o bus också Skrattande När småtrollen började bli trött så fick dom bada, men TACK för att man bara har ett barn... innan badet ramlade Elvis ner från soffan, då blev det stortjut... Molly började gråta efter bara ca 5 minuter i badet, ville upp... medan Robban gick ner o satt på Elvis ny blöja o pyjamas så slog Molly pannan i kakelskäraren (som står i undangömd i badrummet, fattar inte hur hon lyckades), Mio sitter med schampoo i håret... Ja, ni förstår vad förvirrande allt blev, haha! Efter badet var alla ungarna alldeles speedade... men lyckan var stor när mamma Linda kom hem från jobbet Glad Vi tackade för oss o gick hem! Molly somnade som en stock...

  

Bad-ankorna...



Idag ska sotaren komma o besikta kaminen... Hoppas R gjort ett bra jobb så vi kan börja elda i den Glad Nä nu ska jag fortsätta o se på Våra bästa år, sen blir det lite röjning här hemma!

  

Molly pussar dockan Maria, som hon tidigare varit rädd för...

Av Sandra Holmlund - 20 oktober 2009 10:57

Idag fyller Mollys kusiner Marielle & Jonathan 4 år. Stort grattis från oss!! *bamsekram*


  

Marielle & Jonathan julen -08...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards