Livet På Stornäset

Alla inlägg den 31 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 31 januari 2010 10:44

...så du kan komma hit NU! Minibuss från Stockholm lär väl inte ta dig hit på ett kick direkt :-(


Känns som om jag ska somna där jag sitter, Molly skriker o gråter för ALLT! Jag har inte sovit mellan 02-07... hatar att må illa! Molly har vaknat 3 ggr i natt o haft hostattacker.


Kl 07.30 stod du o skrek i sängen. Tog en halvtimme innan du lugnade ner dig. Ingenting var kul! När du äntligen lugnat ner dig så blir du arg under frukosten, skriker då yoghurten är slut, skriker då det tar för lång tid att bre smörgåsen.


Det är tur att vi inte bor i ett hyreshus, grannarna skulle väl tro att jag höll på med barnmisshandel.


Bob anfaller dig, du skriker. Du bygger pussel, det går inte riktigt som du tänkt dig, du skriker. Jag bläddrar i boken för sakta, du skriker.


Är det inte dags för dig att sova snart??


Nu river du snart ner gardinerna... dukarna ligger på golvet... du gör allt du inte får, tittar på mig o säger Neeee! ...jag orkar inte bry mig! Så länge du är nöjd...


Älskade lilla barn... vart tog goá lilla du vägen?


Har ånget inför imorgon... iaf om jag fortfarande mår dåligt (men måste jobba) + att det nuförtiden alltid är gråt vid dagislämning... Vad har hänt?


Vilket muntert inlägg... ja ja orkar inte vara på topp jämt!



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards