Livet På Stornäset

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 26 januari 2010 12:12

Vilken tur man har som är så lyckligt lottad med...

 

...världens bästa familj

 

...finaste vännerna

 

...bästa arbetskamraterna

 

Kan man begära mer?!?

 

 



Av Sandra Holmlund - 26 januari 2010 08:37

Glömde att tacka för alla gratulationer!! Kram till er!!

Av Sandra Holmlund - 26 januari 2010 08:25

Det är nog inte magsjuka som Molly har... mer troligt att hon spyr pga så mycket slem o snor i halsen. I natt kräktes hon efter att ha hostat en stund... även i morse. Men hon kräks inte efter att hon ätit...??? Jag o R har ju inte heller blivit dålig så det är nog bara att hon sköjs (stavning?) då det blir för mycket slem i halsen. Stackars lill-gumman!

   


Skönt att hon får vara hemma med R halva dan. Jag börjar ju kl 14 så R kan jobba till kl 13. Tur att man kan göra så ibland :-)


Igår kom Robbans mamma o pappa på middag hos oss. Fick blommor o ett bidrag till klipp o färg. Tack så jättemycket! Välbehövligt! Fick även ett bidrag från Robban + blommor. Tack hjärtat    


Har även fått 2 par jättefina lampor från mamma o pappa, perfekt till vinkeln. Tack! Kommer kanske någon bild framöver.


Nä nu ska jag slänga Molly i badet o tvätta hennes hår igen... luktar inte bra efter natten :-P


Har DU tråkigt ikväll, ta en sväng på Birsta o hälsa på mig på jobbet... jobbar 14-20 :-D



Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards