Livet På Stornäset

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 14 januari 2010 19:52

Jag som skrev i förra inlägget att Molly var jobbig att lämna på dagis. Det ändrades igår. Allt gick toppenbra, hon vinkade glatt o hade skoj heeela dan. Även idag. Såååå skönt! Detta sa ena fröken idag då jag hämtade Molly:

- Vilken otroligt lättsam o glad tjej ni har. Hon hänger med på allt utan gnäll! Man kan ju inte bli mer än stolt. Älskade lilla Molly   Det är så skojjigt nu då man märker att hon har humor. Hon har fått för sig att hon ska låtsas att vara blyg för fröken Kerstin. Fast hon egentligen inte är det. Men hon märkte att dom skrattade åt henne, då fortsatte hon med det. Gullunge!


Idag jobbade jag kortdag, till kl 16. Kom hem o lagade mat. Robban grejade på i andra badrummet.

  

Tur att man har en sån händig o arbetsvillig karl... Annars skulle inget vara klart här hemma :-P

 

 

Själv så blev jag sugen o baka lite... igen!

  

Saffran- och chokladmuffns... mums!




Medan jag bakade så grejade Molly på för sig själv...

  

Tittar på Små Einsteins.... AVFÄRD! Hon älskar när dom ropar det, hon sträcker snabbt upp händerna i luften.

 

  

Molly hann mumsa i sig 2 skivor korv innan middan var klar :-P

 

  

Mammas trollunge... det är dags att klippa håret igen tror jag. Blink blink moster Linda ;-)

 

  

Galningen Bob var överallt... han har blivit alldeles psyko efter kastreringen.

 

 

Nä nu ska jag kolla vad Robban har gjort i badrummet. Sen blir det slapp i soffan...

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards