Livet På Stornäset

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Sandra Holmlund - 13 januari 2010 10:06

Dagisstarten har ju varit toppen för Molly. Men nu efter jul o nyår så har det vänt. Vet inte om det är pga att hon varit ledig i nästan 3 veckor med pappsen sin, eller om hon bara blivit mammig helt enkelt. Hon har gråtit dom tre sista gångerna jag lämnat henne. Jättejobbigt, men skönt att veta att det går över på en gång. Men jag vill bara att det ska bli som förr. En glad Molly som inte har tid att vinka av sin mamma. Men men det blir väl bra snart igen!


Både jag o Molly sover skitdåligt på nätterna. Det är ju hennes dumma hosta som håller oss vaken. Skulle ju egentligen kolla upp det i måndags, men det blev framskjutet en vecka :-( Så det är väl inte så konstigt att hon är trött o ledsen (o mammig).


Nä nu ska vi bege oss till dagis. Får se hur denna lämning blir. Jag börjar jobba kl 14, men eftersom att Molly har börjar somna 12-12.30 så är det bättre att hon får somna där. Annars måste jag väcka henne kl 13. :-(

Presentation


Är 83a... bor på en gammal vulkanö (även kallad Norrlands hawaii) tillsammans med min kära sambo o våran dotter Molly. Denna blogg kommer mest handla om min vardag, läs den som vill!

Jag samarbetar med barnbutiken Name It, så håll utkik efter tävlinga

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards